Pavasaris! Kaip nesušalti bėgiojant?

Atėjęs pavasaris vis dažniau mus lepina saule ir šiluma. Bėgioti darosi šilčiau, norisi nusimesti sunkius, šiltus rūbus. Tačiau neapsigaukite ir neskubėkite „mesti žieminio kailio“. Pavasario šiluma yra labai apgaulinga.
Lauke jau galima pastebėti žmonių bėgiojančių atidengtomis kojomis, lengvais perpučiamais drabužiais. Tačiau to daryti nereikėtų. Kol žemė dar nėra pilnai įšilusi, o temperatūra kintanti, susirgti labai lengva.
Tokiu metų laiku svarbiausia, kad tokios vietos kaip keliai, nugara, kaklas, galva būtų šiltai pridengtos, apsaugotos nuo skersvėjų. Kitaip bus lengva ne tik persišaldyti gerklę, bet ir sąnarius, kuriuos gydyti yra daug sunkiau. Todėl patartina apsirengti keliais drabužiais, kad vienam sušlapus, kitas apsaugotų sušilusį kūną nuo vėjo. Jei yra galimybių labai svarbu, kad viršutinis drabužis būtų neperpučiamas. Kol žemė dar pilnai neįšilusi nepatartina bėgioti atidengtais keliais.
Taip pat sušilus nepatartina sustoti ir ilgai mankštintis. Jeigu yra galimybė, sustojus reikėtų apsirengti šiltą, neperpučiamą rūbą ir tik tada atlikti papildomus pratimus.
Saugokite savo sveikatą ir stenkitės, kad sportas teiktų tik geras emocijas!