Kaip per 3 mėnesius atsikratyti 12 kilogramų?

Projektas begu.lt kalbina žmogų, kuris vos per 3 mėnesius atsikratė 12 kilogramų ir tai padarė bėgimo dėka. Gediminas, kuris prieš pradėdamas bėgioti svėrė 89 kilogramus, sumažinęs svorį iki 77 kilogramų sako, kad dabar jaučiasi daug geriau ne tik dėl to, kad atsikratė nereikalingų kilogramų, bet ir todėl, kad po darbo dienos atrado puikų būdą atsipalaiduoti ir pabėgti nuo rūpesčių.

–          Gediminai, bėgioti pradėjai tik su tikslu numesti nereikalingą svorį? Ar buvo kitas kelias, kuris tave atvedė į bėgimą?

Na man bėgioti patiko jau nuo mokyklos laikų, lankiau lengvosios atletikos treniruotes, tačiau labai trumpai. Po to dažnai pabėgiodavau, tačiau nesistemingai. Išvykęs studijuoti į Kauną šį pomėgį apleidau, prisiauginau nereikalingo svorio. Tada vieną dieną nusprendžiau, kad per 2009 metų vasarą reikia susigrąžinti buvusią išvaizdą.

–          Tikriausiai iš pradžių buvo nelegva prisiversti bėgioti. Po kiek kilometrų nubėgdavai į dieną?

Pradžioje tikrai nebuvo lengva. Į dieną nubėgdavau vos 2 kilometrus, ir tuos su sustojimu. Maždaug po 2 savaičių jau nubėgdavau beveik 4 kilometrus. Laikui bėgant darėsi vis lengviau, galėjau nubėgti daugiau ir nesustojus.

–          Kiek kartų į savaitę išeidavai pabėgioti?

Kadangi iš pradžių labai sąžiningai laikiausi savo tikslo – per vasarą numesti 10 kilogramų, bėgdavau 6 – 7 kartus į savaitę. Vėliau treniruočių skaičių sumažinau iki 5, tačiau bėgdavau po 5-6 kilometrus. Kartais net prisiversdavau išbėgti du kartus į dieną.

–          Ar stengdamasis numesti svorio laikeisi specialios dietos?

Na dieta to nepavadinčiau. Tiesiog atsisakiau nesveiko maisto, riebių patiekalų, šiek tiek sumažinau porcijas. Į savo racioną įtraukiau daugiau salotų, lengvai virškinamo maisto, kiaulieną pakeičiau vištiena, stengiausi valgyti po mažai bet dažniau. Turiu profesionaliai sportuojančią seserį, todėl visais iškilusiais klausimais tariausi su ja. Supratau, kad iš tikrųjų man nereikia tiek daug valgyti kaip seniau, tai tiesiog blogas įprotis ir saiko neturėjimas. Dabar aš valgau viską, tiesiog su saiku.

–          Taigi per tą vasarą savo tikslą pasiekei. Vis dar bėgioji?

Taip, tada atsikračiau net ne 10, o 12 kilogramų. Numetęs reikiamus kilogramus pradėjau bėgioti mažiau, nes orai ėmė vėsti. Dabar kiekvieną žiemą mankštinuosi namie arba sporto klube. Kai orai atšyla pradedu bėgioti. Džiaugiuosi, kad dabar sureguliavus mitybą svoris beveik nesikeičia net tada kai nebėgioju!

–          Ar galima sakyti, kad pasikeitė tavo mąstymas apie sveiką gyvenseną, bėgimą?

Taip, supratau daugiau apie sveiką mitybą, bėgimą savo malonumui. Bėgiodamas atsipalaiduoju, pabėgu nuo dienos rūpesčių, atsigaunu emociškai. Jaučiuosi daug geriau, galiu drąsiai sakyti, kad protingai ir sistemingai sportuojant galima gauti daug naudos!

–          Ką galėtum patarti žmonėms, kurie nori pradėti bėgioti?

Galėčiau patarti ne mąstyti, o daryti. Pradžia visada būna sunki, tačiau kai šiek tiek prasibėgiosit – tai teiks tikrą malonumą. Aš pats prabėjau sistemingai bėgioti tik iš antro karto, iš pradžių nepakako valios, bet galiausiai prisiverčiau tai padaryti. Iš pradžių gali pasireikšti įvairūs skausmai, bet tai normalu, kai organizmas nepripratęs prie krūvio, todėl siūlyčiau pasirinkti tinkamą avalynę ir stengtis kuo rečiau bėgioti kietu paviršiumi. Sėkmės!

–          Ačiū!

 

Gediminas – tai puikus pavyzdys, kaip užsibrėžus tikslą, bėgimo dėka galima pasiekti puikių rezultatų ir pakeisti savo gyvenimo būdą!